sâmbătă, 15 martie 2008

BINE V-AM GASIT

Am decis sa comunic cu dumneavoastra si prin acest suport. De aproape opt ani am avut onoarea sa fiu primarul dumneavoastra si am trecut impreuna prin multe. Astept ca pe acest blog sa stam de vorba si sa identificam impreuna solutii pentru problemele cu care se confrunta orasul nostru. Voi fi deschis la orice propunere si solutie pe care o sugerati. De asemenea, pe cat posibil, voi incerca sa raspund fiecaruia din dumneavoastra care imi va face onoarea sa imi scrie.

34 de comentarii:

Anonim spunea...

Foarte bine domn primar. Imi place ca v-ati tras blog :). Un primar ca noi nu au multi - si modern si bun. Felicitari

primarul spunea...

Multumesc. Incerc sa tin si eu pasul :)

Anonim spunea...

Sunt din Bistrita, din oras. Foarte tare primarul din Beclean. La cum arata orasul acum e clar ca va avea peste 80%.

Anonim spunea...

fain. Abia astept urmatoarele posturi. Poate niste muzica :)

Anonim spunea...

bun venit in blogosfera domnule primar.

Anonim spunea...

hihihi. Vreau si jocuri pe blog

Anonim spunea...

smeker primarul de Beclean

Anonim spunea...

Felicitari pentru diploma care ati primit-o, "Primarul anului", sunteti tare. Va sustinem cu toata familia. Tineti-o tot asa.

Anonim spunea...

Felicitari Nicu.

Anonim spunea...

Esti cel mai tare din parcare.

Anonim spunea...

Domnule primar trebuie sa avem vreo teama, acum dupa ce ati castigat acest premiu, ca veti fi promovat intr-o functie importanta la Bucuresti? Ve-ti parasi primaria orasului nostru? Nu uitati cine va dat credit atuci cand ati inceput politica. Noi avem nevoie de dumneavoastra. Sunteti al nostru si nu al PSD-ului.

Anonim spunea...

Nicu, ai mancat ceva cand ai fost mic, mergi numai din succese in succese. Esti tare.

primarul spunea...

multumesc pentru comentariile voastre. Cel mai mult ma bucura faptul ca se aude de Beclean peste tot. Aud de la tot felul de marimi de la Bucuresti si din tara ca au trecut prin Beclean si ca orasul s-a schimbat mult - Asta ma face cel mai fericit, ca oamenii vad ca lucrurile sunt pe fagasul cel bun. In ce priveste eventualul plecat, pot doar sa spun doar ca TRAIM IN ROMANIA SI... ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL (ca sa citez un clasic in viata).

Anonim spunea...

Domnule primar, am inteles ca ati primit premiul VIP. Pentru noi sunteti o persoana foarte importanta deoarece prin dumneavoastra Becleanul a devenit un oras important in Romania. Prin oameni speciali ca dumneavoastra, ca Radu Afrim, cel mai bun regizor al Romaniei, prin Cosmin Marcu,un copil cu glas de inger, prin oameni ca voi se vorbeste frumos de Beclean. Becleanul este cel mai tare oras din Romania. Felicitari incaodata domnule primar.

Anonim spunea...

Domnule primar puteti sa fiti mai concret la intrebarea adresata de Dani "Ve-ti parasi primaria orasului nostru?" Noi vrem sa fim mai siguri, pe ce ne bazam.

Anonim spunea...

Nicu, sa ne anunti si pe noi cand va fi difuzata emisiunea cu decernarea premiilor VIP. Vrem sa te vedem. Pune-ti, te rog, aceasta informatie pe blog. Ne punem toata increderea in tine asa cum am facut-o si pana acum si nu ne-ai dezamagit. Tine-o tot asa.

Anonim spunea...

Felicitari pentru premiul VIP, am inteles ca esti printre primii zece politicieni din tara, alaturi de Presedintele Romaniei, Traian Basescu, Ion Iliescu, Blaga si alti cativa politicieni importanti din Romania. Ne mandrim cu tine. Din partea familiei noastre, felicitari si noi te vom sustine de fiecare data cand ve-i candida. Am inteles, deasemenea, ca ai primit din partea Organizatiei Primarilor din Romania, premiul pentru cel mai bun primar al anului 2007. Iti uram ca si in 2012 sa primesti acelasi premiu si de ce nu "la mai mare". Tine-o tot asa.

Anonim spunea...

Primare esti cel mai tare. Felicitari

Anonim spunea...

Primare, toata lumea te lauda. Ce-ai facut tu in orasul acela intr-o vreme cand toata lumea se plange ca o duce greu?

Anonim spunea...

Ba, chiar asa de tare este primarul vostru. Eu sunt din Zalau. Am trecut candva pe acolo dar eu n-am vazut decat un oras mic. Am trecut cu masina in 5 minute, ce este asa tare orasul vostru. Lasati-o mai moale cu papagalul.

Anonim spunea...

Am lucrat in primarie. De pe vremea lui Luca, fostul primar, au ramas in primaria orasului Beclean gasti si gasculite, familii vechi care monopolizeaza totul. Uneori chiar fac presiuni asupra primarului pentru a obtine anumite beneficii. Domnule primar daca aveti sange in instalatie de ce nu faceti curatenie in primul rand in echipa cu care lucrati? Astept aceasta schimbare macar in urmatorul mandat.

primarul spunea...

Bine v-am regasit. As dori sa fiu scurt si clar - Deocamdata eu voi candida pentru un nou mandat de primar. Vreau sa castig aceste alegeri si vreau sa o fac la un scor cat mai mare.

In ce priveste laudele si criticile primite in timpul scurt de cand am dat drumul acestui blog, ele apartin celor care le scriu. Ca Becleanul arata mai bine o dovedeste si faptul ca sunt la sfarsitul celui de al doilea mandat si in perspoectiva celui de al III-lea nu stau deloc rau. Unde credeti ca nu arata chiar bine, va rog sa-mi semnalati si voi incerca sa miscam lucrurile.

Anonim spunea...

M-am intrebat,oare de ce primarul nostru a primit premiul "Primarul Anului". Oare n-au mai fost primari in Romania care sa realizeze ce a realizat Nicolae Moldovan. Poate, asa este, sau primarul nostru este asa curat icat nu-l poate avea nimeni la mana, poate sa fie si acest adevar. Oricum, ceea ce este important e ca avem cel mai tare primar din Romania. E si tanar, arata bine si nu este cu nasul pe sus, da mana cu toata lumea, vorbeste cu orice cetatian, indiferent de clasa sociala. Asa te vrem primare. Ramai tot asa.

Anonim spunea...

multumim pentru asfaltarea strazii Horea.

Anonim spunea...

NU VA FIE FRICA NICOLAE PICA! HAI PRIMARE K NICI NU STII CAT DE MIC INCEPI SA FII...

Anonim spunea...

du-te ba in cacat cu tot neamul tau si cu totzi pokemonii pe care-i manipulezi cum vrei.
esti un pericol pentru societate cu dorinta ta de putere si cu modul prefacut, machiavelic uneori de a fi.
vreau sa te vad in cacat pana-n gat si sa dai faliment cu magazinele tale cu tot.poate urmatoarea masina te gaseste-n magazin!!!

Anonim spunea...

Bun primar,bataus si pocait.

Anonim spunea...

Ce este in capul vostru beclenarilor?Ati ales pe cel mai incompetent om care se putea alege.
O lucrare care trebuia sa dureze 3 saptamani(podul Melesului) dureaza peste doua luni.Asta doar ca sa vedeti voi muritorilor de rand ca se lucreaza.

Anonim spunea...

Jos teroristul.Jos tiranul din Beclean.

Lica Pavelea spunea...

Domnule Primar, Chiar ati reusit.......felicitari. Becleanul arata altfel de cind ati venit dv. Dar io vreau sa vb despre Podirei -cart. rez. Sunt oameni care au bagat acolo zeci de mii de Euro [printre care si eu....] Unii chiar sau mutat acolo si vietuiesc.........fara curent fara apa , canalizare...ati facut niste promisiuni ...stiu, acum e greu, e criza, dar trebuie sa le aratati celor care au curajul sa bage 50-60.000 E intr-o casa la Beclean fara macar ca pamintul sa fie al lor , cind mai nou cu 60.000E poti cumpara o casa la Bistrita cu toate utilitatile........va rog frumos.......nu-i faceti sa le para rau.......cu totii tragem in draci prin strainataturi, iar cind revenim la casutele noastre cu mari eforturi construite, vrem sa ne bucuram de ele.......

Anonim spunea...

crepauai azi ba nicule
sa fut pe mata si pe tat neamu tau de pocaiti (pokemoni)
beclenarii stiu de ce

Tutzgurenu spunea...

Tu faci zilele Becleanului langa magazinul tau ca sa-l scapi de faliment,sa mai faci ceva vanzare,umplii care traditionale cu flori rosii in plina criza(dupa ce vopsesti trotuarele in rosu) iar in scoli si camine profesorii cer bani de la parinti sa zugraveasca clasele ca PRIMARIA N-ARE BANI.Frumos ba diliule

pretinu spunea...

Te astept la coltz.:))

doctor docent honoris causa inginerus profesus spunea...

Cum potzi sa spui ca ai ocupatzia de inginer cand nu ai profesat nici macar o zi ba idiotule?
Si eu am terminat Politehnica de la Cluj ba cretinule da ca sa spui ca eshti inginer trebuie sa faci stagii si sa dai atestate ba , nu numai sa ai diploma si sa nu profesezi nici macar o zi, boule cretin si arogant